Änglavingar *Shabby chic*

 Änglavingar i gammal stil
 *Shabby chic*


Dessa änglavingar har jag sytt i vitt bomullstyg och stoppade med vadd.
Sedan badade jag dom i kallt kaffe.
Jag har dekorerat dom med små sidenrosor, virkad bomulls spets och ett metall hjärta.
Vingarna har  grovt snöre som upp hängning.
Jag har satt i en träpinne mellan vingarna.
Änglavingarna är 35 cm breda.
höjden är 40 cm.

Pris: Ett par vingar 250 kr + frakt 39 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt medelande) till mig: kickis sytt nytt och nött 

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött


Kommentarer

Populära inlägg