Tilda ängel i spetsklänning och vågit hår *Shabby chic*




Tilda ängel i spetsklänning 
*Shabby chic*

Den här Tilda ängel bär en helt ny modell på klänning och håller ett hjärta i famnen med texten
*Änglavakt* 
 Klänningen har vida spets ärmar.
Klänningens fram och baksida är  i vit bomullstyg, 
sid våderna på kjoldelen är i spetstyg.
 Mameluckerna är i vitt bomullstyg, 
dekorerade med  virkad bomulls spets.
Söta vita spets skor med siden ros och pärla har hon på sig.
Hennes hår är i ljust ull garn som jag flätat och fuktat lite, lät henne ha flätorna några dagar, 
så blev det fint vågigt hår. 
Hon har knäveck, så hon kan sitta fint.
Bak till på vingarna sitter det fast ett vitt sidenband för upp hängning.
Hon är ca 80 cm lång, 

Syr upp på beställning, om man är intresserad av en :D 
 Pris: 600 kr + frakt 56 kr

Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött




Kommentarer

Populära inlägg