Söta ängel smycken med bokstavspärlor

Ängel smycken

Handgjorda smycken,som jag har pysslat i hopp.
  Nickelsäkert metall, vaxade pärlor och bokstavspärlor i plast, vaxad bomullstråd, rund resårband. söta metall hjärtan med text .....made with love,
( bokstaven Ä har jag satt dit prickarna  med en permanent svart penna, finns inte att få tag på Ä bokstav)
Halsbandet är ca 45 cm,
den har jag använt svart vaxad bomullstråd till.
Armbandet är ca 18 cm, den har jag använt  rund resårband till.
Både halsband och armband har samma dekorationer.
med en söt liten ängel hänge, litet hjärta, runda pärlor och bokstavspärlor med ordet.
* ÄNGEL*
Ängel hänge med lobsterlås
Storlek: Hela hänget är ca 4 cm, 
själva ängeln är ca 2 cm hög 

Halsband:  Pris: 79 kr + frakt 7 kr
Armband: Pris 69 kr + frakt 7 kr
Ängel hänge: Pris 49 + frakt 7 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt medelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött


Kommentarer

Populära inlägg