En Tilda ängel som sjuksköterska




Sjuksköterska ängel


Den här Tilda ängeln fick bli  sjuksköterska.
 Hennes klänning är sydd i lite grövre ljusblått bomullstyg, 
med  krage och ärm manschetter i vitt bomullstyg.
Jag dekorerade fram till på klänningen och på manschetterna med söta små pärlemorknappar. 
Över klänningen har hon ett sött   förkläde med en ficka i vitt bomullstyg.
I fickan har hon sitt stetoskop, som jag gjort av järntråd, gammal sladd, svart eltejp och jeansknapp.
 Mameluckerna är i  smalare modell i vitt bomullstyg. 
På fötterna har hon svarta skor. 
Hon har knäveck, så hon kan sitta fint.
Bak till på vingarna sitter det fast ett vitt sidenband för upp hängning.
Hon är ca 80 cm lång, 

Syr upp på beställning, om man är intresserad av en :D 
 Pris: 600 kr + frakt 56 kr

Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en Facebook sida där man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött




Kommentarer

Populära inlägg