Tilda tomtenisse och tomte nissa änglar :D


Jul klädda änglar 

Tomtenisse och tomte nissa änglarnas kläder  är i rött bomulls tyg.
Nissans byxor är i vitt bomulls tyg.
Tomtenisses jacka  har jag dekorerat med fint knapp band och pärlor.
Nissans klänning är dekorerad med vit virkad spets upp till och på ärm sluten.
Båda har söta juldekorationer sydda i vit filt och bomulls tyg som jag dekorerat med vit spets och pärlor.
På huvudena har dom söta små luvor.
Bak till på vingarna sitter det fast ett vitt sidenband 
för upp hängning.
Dom har knäveck så dom kan sitta fint.
Dom är 67 cm   långa luvorna är ej inräknade :) 

Vill man beställa en söt jul ängel   så går det bra.

kostar 400 kr styck + frakt 42 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött 






Kommentarer

Populära inlägg