En rosig lång kudde med ängel broderi👼 😊

En rosig lång kudde med ängel broderi 
👼

Den här har jag sytt  i Tilda tyg och vitt bomullstyg. 
Dekorerat med en broderad ängel i rosa, spets och sidenband.
Kudden är 85 cm lång och 30 cm bred.
Bakstycket är i rosiga Tilda tyget.
Det är öppning i båda ändor,
 så att man lätt kan få ut inne kudden vid tvätt.
Öppningarna har vita sidenband, 
som man knyter till rosetter.

Finns bara en av denna i webb butiken.



Den här modellen kostar 400 kr + frakt 58 kr
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött




Kommentarer

Populära inlägg