Söta Tilda spring- bug skalbaggar som barnvagnshänge

Söta  "spring- bug" skalbaggar



Sytt några söta barnvagnshängen.
Söta skalbaggarna är sydda i  Tilda bomulls tyger.
Runt halsen har dom söta spetsprydda små kragar med en vitt liten siden rosett.
Skalbaggarna är ca 18 cm höga.
På huvudena har dom en upphängnings ögla där det sitter en barnvagnsring så man kan hänga upp dom i vagnen.


Den här modellen kostar 149 kr + frakt 36 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött



 
 
 

Kommentarer

Populära inlägg