En söt liten Tilda ängel som håller i ett litet flaggspel




En söt liten Tilda ängel

Den här lilla ängeln är 40 cm lång.
Hennes klänning är sydd i Tilda tyg.
Jag har gjort en söt applikation av en söt servett bild i decoupageteknik på vitt bomullstyg,
 som jag sen sydde fast på klänningen.
Nertill på klännings fållen har jag sytt dit en söt rosa nylon spets.
På fötterna har hon små söta  skor i rosa vit prickigt bomullstyg med vit söt bomulls spets som dekor.
Hon håller i ett sött litet flaggspel,
som jag sytt i samma tyger som hennes klänning och skor.
Vimplarna har jag sytt fast på likadan spets som dekoren på hennes skor. 
Söta små rosa siden rosor på händerna. 
Söta vita mamelucker har hon på sig även dom dekorerade med söta spetsen som skorna.
Bak till på vingarna sitter det fast ett vitt sidenband 
för upp hängning.



Den här modellen kostar 300 kr + frakt 58 kr
Skicka lätt spårbart med posten 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött




Kommentarer

Populära inlägg