Håller på och fixar till ute på framsidan hemma 😊

 Vill få det fint på framsidan  hemma




Åkte i väg och skulle köpa blommor till krukorna som jag köpte på lid i veckan och ut kom jag med både blommor, buskar och med massa blomjord 😊 
Så satt jag igång med mitt projekt.
Jag grävde och grävde,,,,,
tog en stund och kom fram till  att jag inte orkade gräva färdigt allt själv, 
så jag grävde framtill  och sparade det andra till gubben så han också får vara med och fixa lite när han kommer hem😊  
Satt ner buskarna efter att jag vattnat ordentligt.
Planterade blommorna i fina krukorna som man staplar på varandra.
Blev en dags uppehåll med att sätta alla buskar eftersom jag köpte för några och måste åka och köpa flera.
Men nu är dom planterade.
Slängde på lite jord på gräsmattan och hoppas att det blir lite liv i den efter all torka. 
Nu har jag en sida kvar att fixa,  sidan vid vår uppfart,
ser lite tomt ut där med bara krukan.
Kommer med fler bilder när det är helt klart.
😊




Kommentarer

Populära inlägg