Tilda blom fjĂ€rilar 😍


Söta Tilda fjÀrilar


Dessa söta fjÀrilar Àr sydda i Tilda tyger och brodyr tyg.
FjÀrilarna Àr 15 x 19 cm stora.
Dom har söt dekor runt halsen med sidenband, spetsrosett och pÀrla.
Bak till har dom en upphĂ€ngnings ögla i spets, syns pĂ„ bilder lĂ€ngre ner pĂ„ sidan.
Kan sy i andra fÀrger om man vill ha en annan fÀrg.



Den hĂ€r modellen kostar 100 kr +  frakt 58 kr
Skicka lĂ€tt spĂ„rbart med posten. 
Frakt ej spĂ„rbar 18 kr 

Skicka e post till mig om du vill bestĂ€lla nĂ„t av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
SĂ„ skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har Ă€ven en facebook sida dĂ€r man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gÀrna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har Àven annonser ute pÄ Tradera
kika gÀrna in dÀr ocksÄ
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött


Kommentarer

PopulÀra inlÀgg