Återbruk av gamla textilier blev ljuspåsar för dricksglas /glas burk

Ljuspåsar för dricksglas /glas burk


Påsarna har jag sytt av gamla överlakan med fin spets,
som jag tagit till vara och åter använt.
Ljus påsarna är sydda med rund botten.
Stoppa i ett dricksglas eller en glasburk och ett värme ljus,
så får du ett vackert sken.
Det är olika spets på påsarna.
Ljus påsarna är ca 13 cm höga och 39 cm runt om.  
Dekorerade med ett vackert hänge med en dam.
Längre ner på sidan finns det bilder på hur jag sydde påsarna.




    Pris: Styck  69 kr + frakt 18 kr
Jag sam fraktar

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött



Kommentarer

Populära inlägg