Vinter Tilda Ă€ngel đŸ‘Œ med puderrosa sammet kappa




Vinter Ă€ngel đŸ‘Œ


Hon Ă€r klĂ€dd i en puderrosa sammets kappa med vit volang som sticker ut vid  Ă€rmarna,
fyra vita pÀrlor som knappar pÄ kappan.
PÄ huvudet har hon en söt sammets basker.
En vit krossad sammets tub halsduk runt halsen,
 vĂ€skan Ă€r i samma tyg.
VĂ€skan Ă€r fodrad med vit bomullstyg, 
den Àr ocksÄ dekorerad med en vit pÀrla som knapp och en Àngel bild.
Under kappan har hon vita mamelucker som ocksĂ„ har vit volang ner till pĂ„ ben sluten. 
Vit klÀnning som har en söt vit virkad spets ner till pÄ fÄllen.
Hon har knÀveck, sÄ hon kan sitta fint.
Bak till vid vingarna sitter det fast ett vitt sidenband,
 för upp hĂ€ngning.


Den hÀr modellen kostar 600 kr + frakt 58 kr
Skicka lĂ€tt spĂ„rbart med posten. 

Skicka e post till mig om du vill bestĂ€lla nĂ„t av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
SĂ„ skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har Ă€ven en Facebook sida dĂ€r man kan skicka PM (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gÀrna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har Àven annonser ute pÄ Tradera
kika gÀrna in dÀr ocksÄ
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött










Kommentarer

PopulÀra inlÀgg