Ballerina tofflor som en inrednings detalj i sammet *Shabby chic*


 Ballerina tofflor
Shabby chic

Ballerina tofflor som en inrednings detalj.
Dessa har jag sytt i vitt sammetstyg.
Tofflorna är dekorerade med 
 sidenband, rosetter, rosor och en bronsfärgad liten ballerina. 
Dom stora är 22 cm långa 
och dom små 12 cm långa.
Pris:  Stora 198 kr + frakt 36 kr
Små 129 kr + frakt 18 kr

Jag sam fraktar

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig. 
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 

kika gärna in i min webb butik

www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nöt

Kommentarer

Populära inlägg