Suttit och sytt grytlappar och förvaringspåsar i Tilda tyger 😊



Grytlappar och förvaringspåsar i Tilda tyger 



Förvaringspåsarna/korgarna och grytlapparna har jag  sytt i söta Tilda tyger i rosa och grönt,  
med fina blommönster.
Inne fodret har jag sytt  i vitt bomullstyg. 
Mellan foder i vitt flease tyg. 
Dekorerat med vit virkad bomulls spets, sidenrosetter och vita pärlor.
Grytlapparna är ca 22 x 22 cm 
Sytt av Tilda tyg både fram och baksida. 
Inner foder i vit flease tyg. 
Värme isolerat material i grytlapp. 
Dekorerade med vit siden rosett och en vit pärla.


Priser
Grytlapp 39 kr styck + frakt 18 kr
Stor förvaring 69 kr + frakt 36 kr
Liten förvaring 59 kr + frakt 18 kr


Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm 
(personligt meddelande) till mig) 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också



Kommentarer

Populära inlägg