Tilda ängel tomte klädd i vita sammets kläder

Tilda ängel tomte med söt kanin och polkagris i tomte säcken


Tomten är hela 90 cm lång från topp till tå 😊 
Han är klädd i vita sammets kläder,
även tomte säcken i samma tyg.
Jackan är dekorerad fram med filtdekor som knäppning med vita pärlor som knappar.
Stövlarna är också i vitt sammet med skosnören i vitt   virkgarn.
Skägget är i stickgarn.
I söta spetsprydda säcken har tomten en söt kanin och en polkagris som sticker fram. 


En Tilda ängel tomte kostar  600 kr + frakt 58 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
Så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
Har även en facebook sida där man kan skicka pm (personligt meddelande) till mig 
kickis sytt nytt och nött 
kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött




Kommentarer

Populära inlägg