Två fina Tilda dockor

Tilda ängel sydd av mig , efter Tone Finnangers mönster och egen fantasi.

tilda är sydd i bomulls tyg och är ca 60 cm lång

Klänning och mameluckerna

är i vitt bomulls tyg ,

dekorerade med vit virkad

bomulls spets.

i händerna håller hon ett metall

hjärta med en liten röd ros


bak till vid vingarna sitter det sidenband så man kan hänga upp tilda
Sålda
  

Tilda ängel sydd av mig , efter Tone Finnangers mönster och egen fantasi.

tilda är sydd i bomulls tyg och är ca 77 cm lång

Klänning och mameluckerna

är i vit krossad plysch

i händerna håller hon ett tyg hjärta med skrivna ord

även röd snö stjärna i metall tråd

hennes skor är dekorerade med söt rosest och pärla

i öronen har hon pärla örhängen  

bak till sitter det sidenband så man kan hänga upp tilda



 


Finns ute på tradera nu
utrops pris  börjar på 79 kr





Kommentarer

  1. Jag beställer gärna en fin docka av dig. Ska den i vårt sovrum som har samma ängla tapet som du på en vägg. Resten är vitt i rummet med lite rosa och grått som pricken över i. gillar det romantiska så vet du nog vad som skulle bli bra hos mig.//Jill

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      Syr gärna upp en till dig :D
      Du kan väll skriva till min e post kickioskarsson@hotmail.com
      så vi kan ha kontakt via den

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg