Myshörna under trappan till barnbarnet




Bra med utrymme under trappen när man bor trångt

Idag tog jag mig i kragen och gjorde en mys hörna till barnbarnet William.
Jag har lovat att göra i ordning under trappan till honom ganska länge. 
Han har suttit där och trängts med en massa bråte och tyckt om att vara där i fred.
 Men nu ska ha inte behöva kolla vad han kliver på längre.
Jag tog det jag hade hemma. 
Jag och Wille ska pyssla i hopp lite  vimplar och annat fint som dekoration till myshörnan. 

Ett bord fick jag in också, så kan han bygga lego och ha det kvar till nästa gång han kommer.

Två stora sitt kuddar med röda gosiga fodral,fyra mindre kuddar, så att det blir lite soffkänsla att sitta där.
Lego har han i två tyg förvaringar från IKEA.
En grind för att va säker på att inte vovvarna får för sig att det skulle vara deras mys plats.Det är en del av ett kompost galler, jag har vita stora saker man spikar fast sladdar med, då kan man öppna och stänga grinden.

Två svarta korgar  skruvade jag upp på väggen,dom är lätta att ta ner och upp för lek.

Draperi som går att dra för eller öppna.

Så här såg det ut innan jag kom till skott med att röja.

Kommentarer

Populära inlägg