Liten tilda godnatt ängel med spets prydda natt kläder



Tilda godnatt ängel

Hon  är ca 35 cm lång.
Denna sötnos har  en liten kudde under armen,
som är dekorerad med en ängel berlock och lite spets.
Hennes kläder är i vitt brodyr tyg. 
Natt skjorta, natt luva och  mamelucker.
Dekorerade med vit virkad bomulls spets
Bak till på vingarna sitter det fast vitt siden band
för upp hängning.

Jag sam fraktar 

Den här modellen kostar 250 kr + frakt 28 kr att beställa

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också
 http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött 







Kommentarer

Populära inlägg