Röd och vit rutigt sytt till köket med sött hjärta till :D



Jul rutigt till köket


Sytt upp lite fler juliga textilier till köket.
Blir en lantlig känsla med rutigt till köket,
Sytt i bomulls tyger.
Dekorerade med vit virkad bomulls spets och hjärtan som ser ut som  pepparkakor, 
dom är rutiga på baksidan och stoppade med vadd. 
Dom har jag satt dit med sidenband som jag knutit som rosetter så dom kan man lätt ta bort och knyta dit igen.

Pris:
Bröd korg  69 kr + frakt 14 kr
Löpare  89 kr + frakt 14 kr
Grytlapp  39 kr + frakt 14 kr

          Finns i webb butiken
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också



Storlek 29 cm bred och 93 cm lång Den är dubbel sydd med samma tyg på baksidan.
Pris: 89 kr 



Grytlappen är 22 x 22 cm 
Inner foder i vit flease tyg. 
Värme isolerat material i. 
Pris: 39 kr




Brödkorgen är 14 cm hög och 20 cm diameter (rakt över).   Inner foder i vit flease tyg. 
Pris:69 kr 



Kommentarer

Populära inlägg