En stjärna av blom pinnar

                                         
                                                             
Stor trä stjärna


                                                               
Det behövs 5 stycken träpinnar (blompinnar )
tunt stål tråd.
lägg pinnarna som jag gjort, dom ligger om lott,

bind i hopp hårt i ändarna en bit upp.

Såga i ändarna om man vill ha det jämnt.
jag gjorde det för att en del vässade.
jag målade min stjärna två gånger.

Jag dekorerade ett papp hjärta med ett fint ängla klistermärke
som jag placera på hjärtat.
jag slipa lite lätt på klistermärkets kanter
sen brände jag lite på kanterna på hjärtat.
Upphängningen gjorde jag av ståltråd 
(dubbelt)
som jag rulla upp på en tunn sticka
sen drog jag  bort sticka försiktigt,
så att  inte  spiralen  vart förstörd.


 


Kommentarer

Populära inlägg