Söta jul flaggspel






Flaggspel med änglar

Gjorda i jute väv.
Den är ca 83 cm +  grova snöret i båda  ändor som är ca 1 meter långa.
Flaggorna har jag siksakat med vit tråd på symaskinen.
En flagga är ca 10 cm bred och 15 cm hög.
Dekorerad med hjärtan applikationer i sammetsliknande tyg, dekorerade med änglabokmärken, rosetter i vitt sidenband.
Alla flaggor har sytts fast med vit virkad bomulls spets.
I båda sidor fin det grönt snöre i jute

ute på Tradera under alias ruffpuff
 jag börjar med utrops pris 49 kr + 15 kr frakt eller köp nu 69 kr

skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
  kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

















Flaggspel i linne tyg

Den är ca 73 cm lång + grova snöret i båda  ändor som är ca 1 meter långa.
Flaggorna är vänd sydda med svagt stämplat god jul med svart textil färg. 
Framsidorna har en röd hand sydd dekor söm.
En flagga är ca 8 cm bred och ca 13 cm hög.
Flaggorna är fast sydda med röd virkad bomulls spets.
I båda ändor är det jute snöre ca 1 meter på båda sidor.






Kommentarer

Populära inlägg