Idag har jag sytt hjärtan med servett bild på rosor. sagenservetter



Hjärtan med ros motiv

som jag sytt i vitt bomulls tyg
och dekorerat med sagenservetter.
Jag har strukit på thermofix /vliesofix
 på servetten.
Visar med bilder nere på sidan hur jag gjorde.

Hjärtana är i storlek   23 x 17 cm

pris för ett hjärta är  49 kr + frakt 12 kr

Skicka  e:post till mig om du vill beställa  av mig.
  kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig







 Hur jag har gjort.
(man har bara servett delen som trycket är på ,så man måste ta bort alla andra lager servett)

Kommentarer

  1. Åh! vad fina <3
    Var får man tag på thermofix?

    SvaraRadera
  2. Tack :) Köpte mitt i en tyg affär, finns nog i symaskins butiker också :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg