Idag har jag sytt en stor ängel hare med kläder i juteväv





Stor  ängel hare vart det i dag.

Han är ca 85 cm lång, sydd i grovt brunt bomulls tyg, 
inner öronen är i ljusrosa tunnare bomulls tyg.
Hans kläder är i  juteväv.
Dekorerade med vit virkad bomulls spets och sidenrosetter med pärla. 
I famnen har han ett hjärta med en broderad ros.
(maskin broderad ros) 
Bak till på vingarna sitter det fast vitt siden band
för upp hängning.



Den här modellen kostar 260  kr + frakt 48 kr att beställa
Haren går att beställas vit om man hellre vill ha det.
Även kläderna kan man få i bomulls tyg.
Klänning  om man vill ha en flicka.  

skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
  kickioskarsson@hotmail.com
eller
  skicka meddelande till mig på min sida på 
facebook: kickis sytt nytt och nött
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.


Kommentarer

Populära inlägg