Mina två senaste Tilda änglar efter Tone Finnangers mönster och egen fantasi rosig och sovrums ängel




 Tilda änglar

Dessa är redan sålda. 
Den första Tilda har en vit bomulls klänning dekorerad med ros bild av servett fram på klänningen, spets, sidenband och pärlor.

Den andra har jag gjort med sov kläder i gammal stil,
kallar henne sovrums ängel. Köparen frågade om jag kunde sy upp en åt till henne, denna gilla hon.
Kläderna är i vitt bomulls tyg, dekorerad med spets, sidenband och en liten rosa ros.
Båda har knä veck, så dom kan sitta fint. 
Bak till på vingarna sitter det fast vitt siden band
för upp hängning.


skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
  kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.


















Kommentarer

Populära inlägg