Påsk flaggspel/vimplar *shabby chic* Med kycklingar








Påsk  flaggspel/vimplar *shabby chic*



Flaggspelet är sytt i enkelt vitt lite grövre bomulls tyg,
Med 7 stycken vimplar. 
En vimpel är ca 18 x 15 cm.
Jag har  sytt overlock söm i kanterna.
 Dekorerade med vit virkad spets,siden rosetter och kycklings bilder. 
Vitt sidenband för upp hängning. 
(på båda sidor 1 meter på varje sida )

Längre ner på sidan visar jag hur jag gjort.


pris 129  kr + frakt 14 kr

                                         

skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
  kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik











Hur jag har gjort.


Jag har strukit på thermofix på servetten.
(man har bara servett delen som trycket är på ,så man måste ta bort alla andra lager servett)











Kommentarer

Populära inlägg