Glad påsk önskar jag alla med lite bilder




Glad påsk önskar jag till er alla

Här är lite påskbilder hemifrån  mig.



Söta hararna som jag har sytt med gamla påskägg, som jag har designat om.
Glada harar som klättrar i krukorna i köket.

I år ska vi spela paket spelet som vi spela i julas. Vi döper det till påsk spelet.  
Man kastar tärning och får ta ett paket, 
när  man får en 1 eller 6.
När paketen är slut så öppnar alla sina paket. 
Sen spelar man igen och får ta paket av vem man vill.
man får ta ett paket när man får en 1 eller 6 . 

Min fina tupp som jag köpte igår på Dollarstore.Köpte ett paket choklad ägg  med fina färger.







Min fina ägg krans som jag gjort.


Hänger på ytter dörren...på insidan :)

Fina påskriset med dekorationer jag gjort i år.Hitta inte mina gamla påsk saker,
 så det vart inte så mycket påsk pynt i år.

Söt liten Tilda ängel  häxa.

Liten förvarings påse till äggen så att dom håller sig varma har jag sytt.


Kommentarer

Populära inlägg