#Tilda #prinsessan på ärten



Söta lilla Tilda prinsessan på ärten
med söta vingar.
 Jag syr vingar på mina Tilda dockor, men det
går bra att beställa utan vingar om man vill.
Den här lilla prinsessan har hittat en stor ärta i sin säng, så nu kan hon inte sova.
Utan hoppar runt lite var stans som syns på bilderna här på bloggen.

Hon är nästan 30 cm lång, 
hennes kläder är i vitt brodyr tyg med dekoration av vit virkad bomulls spets.
I handen håller hon en stor pärla.
I byxorna har hon en liten påse ris så att hon kan sitta stadigare.

Går att beställa en söt liten prinsessa
  
 kostar 200 kr  +  frakt 28 kr


skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
  kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.


Lite bilder på henne



















Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg