Idag har det blivit ett kuddfodral till cylinderkudde, pölkudde prydnadskudde *shabby chic*


Kuddfodral
"shabby chic"



Kuddfodralet 
är  Sytt i vitt bomulls tyg (inte kritvitt) 
och 
fodrad med vit flease tyg.
Dekorerad med  spets, 
  på struken änglar bild, vitt sidenrosett och pärlor.
 St ca 60 cm runt om och ca 60 cm lång.
det är kanaler i båda ändorna med jutesnöre.
 för att dra i hopp kuddfodralet.
 Jag har rullat i hopp en 60 x 50 cm kudde i fodralet som är lätt stoppad.

pris på denna är 149 kr + frakt utan inne kudde 25 kr

Finns även i min webb butik

skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
  kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.






Här ner till på sidan visar jag lite hur jag gjorde kuddfodralet,
med bilder,















Kommentarer

Populära inlägg