Lite bilder från min altan med partytältet



 partytältet

    Här har jag redan tillbringat många timmar.
Fler ska det bli även om det regnar.
Ska bara få in lite fler blommor, så i helgen blir det en tur på jakt efter  det.





Mitt fina flaggspel / vimplar i vitt bomulls tyg dekorerad med äggkartongs rosor och spets.


Söta lilla Tilda "spring- bug"
skalbagge
får också vara här. 


Ett sytt hjärtan med servett bild på rosor. Sagenservetter som jag har sytt får hänga här i sommar. 



Budskaps träd av en vit målad gren  med tyg hjärtan med budskap*shabby chic*





Fågelbadet har fått komma fram.Som jag gjorde för 3 år sedan av ett trä fat från IKEA.



Även vindspelet traskrona har hittat ut.
Den gjorde jag förra året av bomulls tyg som jag rev i ca 2 cm breda remsor,
 som jag  knöt fast på en ring i grovt stål tråd.




Kommentarer

Populära inlägg