Två söta Tilda änglar Dom är i lite äldre stil med söta enkla klänningar.




Två söta Tilda änglar 

Dom är i lite äldre stil med söta enkla klänningar.
Söta små mössor med spets kant.
Jag tycker att dom påminner lite om Lilla huset på prärien.
Änglarna är ca 80 cm långa och sydda i bomulls tyg.
Klänningarna är sydda i två olika bomulls tyger en mönstrad och en vit.
Dom är dekorerade med spets, sidenrosetter och små pärlor.
Ena Ängeln har fått gröna mamelucker, 
den andra har vita. 


Den här modellen kostar 350  kr + frakt 42 kr att beställa.

skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
  kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.





   Jag sam fraktar 

skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
  kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik
































Kommentarer

Populära inlägg