Snart är vintern här, så jag har sytt årets första vinter ängel




Vinter ängel i gammal dags miljö


Hon är hela 80 cm lång. 
Klädd i ljus beige vinter päls ( polyester).
Även öronvärmare, muffen och skridskor är i samma tyg. 
Skridsko medarna är i trä som jag målat så att dom ser ut som metall.
Hon har en kort klockad vit bomulls kjol  dekorerad med  vit virkad bomulls spets.
Söta mamelucker även dom med vita spetsen, under tittar det fram söta blommiga leggings.
Som dekoration har hon även små sidenrosetter och pärlor.
Hon har knäveck så hon kan sitta fint.
Bak till på vingarna sitter det fast vitt sidenband för upp hängning.


Denna ängel på bild är såld.

Den här modellen kostar 400 kr + frakt 56 kr

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.


kika gärna in i min webb butik








Kommentarer

Populära inlägg