Änglar med var sitt hjärta i famnen en med litet och en med stort




Två änglar klara för avfärd

Mina änglar är från ca 80 cm långa 
och
 kostar från 350 kr och uppåt.

Smidigast om man vill beställa en speciell så är det bra om ni kopierar bilden och skickar till mig.
Jag tar förskotts betalning innan jag syr upp.
Säljer även änglar i min webb butik
Jag syr också upp efter önskemål,,,men syr inga mindre storlekar av mina   Tilda änglar. 

Priser på änglar
Tilda ca 80 cm  pris 350 kr
Tilda ca 100 cm  pris 550 kr
Tilda ca 130 cm pris 850 kr
Dessa priser är utan extra dekorationer.
Dom här änglarna på bild kostar
400 kr och 500 kr styck + frakt


Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

Eller 

kika gärna in i min webb butik



Har även annonser ute på Tradera

kika gärna in där också







Kommentarer

Populära inlägg