Ängel prinsessa i rosa



Rosa klädd prinsessa ängel

Fick önskemål av en beställare att hon ville ha en prinsessa ängel  i rosa och brunhårig med  flätor i  håret.
Så här vart hon att se ut.
Hon är 80 cm lång, klädd i rosa spetsklänning, underklänningen är i vitt bomulls tyg.
Mameluckerna är dekorerade med rosa spets nertill.
Har även dekorerat med pärlor , sidenband och berlock.
Hon har knäveck så hon kan sitta fint.
Bak till  på vingarna sitter det fast ett vitt sidenband  för upp hängning.
Mönstret på kroppen kommer från en bok av 
Tone Finnangers på Tilda änglar.

Den här modellen kostar 400 kr + frakt 42 kr

Jag tar förskotts betalning innan jag syr upp.
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
kickioskarsson@hotmail.com så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik 
   www.kickissyttnyttochnott.se

Har även annonser ute på Tradera kika gärna in där http://www.tradera.com/auktioner/Kickis_Sytt_Nytt_och_Nött 







Kommentarer

Populära inlägg