Grupp foto på senaste änglar och en nalle

Grupp foto
Spets ängel, två badrums änglar
och en  stor nalle i bolster tyg.
Dessa fyra är redan sålda.
Går att beställa, så syr jag upp.
Änglarna är 80 cm och nallen är 60 cm.

Enkel badrums  ängel  Pris: 350 kr + frakt 42 kr
shabby chic badrums ängel Pris: 500 kr + frakt 56 kr
Spets ängel 350 kr + frakt 42 kr
Nalle 400 kr + frakt 56 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också



Badrums ängel enkel 350 kr + frakt 42 kr
Spets ängel 350 kr + frakt 42 kr Badrums ängel shabby chic 500 kr + frakt 56 kr 
Nalle 400 kr + frakt 56 kr



Kommentarer

Populära inlägg