flaggspel/vimplar med volang och änglar *shabby chic*


Flaggspel/vimplar med volang kant 

*shabby chic*



Vimplarna är sydda i dubbelt lager tyg, 
men inte vända utan jag jag har siksackat i kanterna,
 så att den ser lite gamla ut, 
även volangen är siksackade i kanterna. 
Dekorerade med ängel bilder, små rosor av sidenband vimplarna är ca 18 cm höga och ca 15 cm breda. 
Det är ca 2 cm mellan vimplarna. 
Flaggspelet är ca 125 cm utan sidenbanden i ändorna. 
Siden banden är ca 1 meter på båda sidor,
 som löper i en vit pärla.




 Pris : 129 kr + frakt 14 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också




Kommentarer

Populära inlägg