Kuddfodral Till pölkuddar (cylinderkuddar) Shabby chic




Kuddfodral  Till pölkuddar (cylinderkuddar)
Shabby chic

I dag har jag blivit klar med lite textilier i rosa och vitt.
Som jag har hållit på och sytt och pysslat med,
 mellan beställningar.
Lägger ut dom i omgångar så att det är lätt att hitta det man är intresserad av när man kikar in här hos mig.

Först ut är kuddfodralen. 
Fodralen är sydda i bomullstyg,
 fodrade med vit fleecetyg.
Dekorerat med stor ängel bild, 
små rosor av sidenband och volangkanter, 
som jag har siksackat i kanterna,
 så att dom ser lite gamla ut. 

St ca 60 cm runt om och ca 65 cm lång.
det är kanaler i båda ändorna med vitt tygband
 för att dra i hopp kuddfodralet.
 Jag har rullat i hopp en 60 x 50 cm kudde i fodralet som är lätt stoppad.

 Pris : 149 kr + frakt 28 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också










Kommentarer

Populära inlägg