Små söta Tilda ängel häxor på väg till Blåkulla





Söta Häxor till påsk

Häxorna far runt på varsin kvast som jag gjort av tjocka blompinnar och kvistar från naturen.
Dom är klädda i bomulls klänningar med färgglada fållar på ärmar och kjol fållen, 
sött färgglatt förkläde med två fickor, 
varsin svart hatt har dom också på sig. 
Bak till på vingarna sitter det fast ett vitt sidenband, 
för upp hängning så att häxan kan sväva.
Häxorna är ca 35 cm långa. 
Har filmat dom när dom flyger runt lite :D
Se filmen lite längre ned på sidan om ni vill :) 


Den här modellen kostar 250 kr + frakt 28 kr
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

 kika gärna in i min webb butik


Har även annonser ute på Tradera

kika gärna in där också










Kommentarer

Populära inlägg