Mini vindfångare *Shabby chic*






Mini vindfångare 
traskrona
Shabby chic

Dom är gjorda av tygremsor i vitt bomulls tyg och spets tyg.
Har gjort remsorna ca 2 cm breda och 70 cm långa.
Stommen är gjort av montageband.
När jag satt fast tyg och spets remsorna på stommen, doppade jag snabbt det i kallt kaffe och sköljde av snabbt med vatten så att dom ska se gamla ut.
Dekorerade vindfångarna  med spets, pärlor,  berlock och en liten glasprisma som hänger i mitten upp till.
En vindfångare är ca 23 cm runt om.
höjden på längsta tygremsorna är ca 40 cm.
Längre ner på sidan finns lite bilder på när jag gjorde dom.

Pris per styck: 129 kr + frakt 14 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik
där finns dom att köpa
Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också




            


Lite bilder när jag gjorde dom





Kommentarer

Populära inlägg