Söta små Tilda kaffekopps änglar med varsin liten kaffesked



  Söta små Tilda kaffekopps änglar

Dom är ca 8 cm höga och sitter i en varsin  kaffekopp och håller i en liten kaffesked. 
Sydda i  bomulls tyger, 
dom vita klänningarna är i brodyr tyg. 
Dom mönstrade  klänningarna är i  Tilda tyger.
Änglarna är dekorerade med sidenband, pärlor och en varsin liten ros bakom örat.
Dessa har jag sytt efter mönstret i Tildas vinteräventyr
 ( Tone Finnanger).
Kaffekopparna och kaffeskedarna har jag köpt på loppis,
dom är hela och fina till söta änglarna.
Dekorerat kaffekopparna med Tilda klistermärken.
Änglarna sitter löst , så man kan ta ut dom.
På botten på kaffekopparn har jag limmat fast en liten tyg bit stoppad med bomull, 
så att änglarna kom upp en bit. 

Den här modellen med Ängel, kopp, fat och en liten sked  kostar 150 kr + frakt 56 kr
Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  kickioskarsson@hotmail.com så skickar jag betalnings upp gifter till dig.
kika gärna in i min webb butik där kommer det att finnas små söta kaffekopps änglar :D 



Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också






Kommentarer

Populära inlägg