Korsettväska *shabby chic*



Korsettväska
 *shabby chic*

Som man kan ha som en inredningsdetalj eller att använda den som väska :D 
 Den är sydd i bomulls tyg, både ytter tyg och foder, foder tyget är lite tjockare.
Mellan ytter tyg och foder har jag sytt vitt tunnare fleecetyg. 
I botten ligger det löst en  tjockare kartong  som jag klätt med bomullstyg så att väskans botten blir stadigare. 
 Brösten är fyllda med vadd. 
Dekorerad med vit virkad bomulls spets, pärlor m.m. 
Väskan är ca 20 cm höga, öppningen är ca 45 cm runt om.
 Väskan stängs till lite med en liten pärla som knapp.

Pris per styck 229 kr + frakt 26 kr 

Jag sam fraktar 

skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
  kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik där finns väskan 


kika gärna in  på mitt Tradera




Kommentarer

Populära inlägg