Hjärtan dekorerade med sagenservetter *shabby chic*






Hjärtan dekorerade med sagenservetter 
*shabby chic* 

Hjärtana har  jag sytt i vitt bomulls tyg.
Som jag  dekorerat med sagenservetter, 
vit virkad bomulls spets, 
en liten ros, pärla och vitt sidenband för upp hängning.
Jag har strukit på thermofix /vliesofix (lim på båda sidor).
 på servetten och sedan har jag strukit fast bilden på tyg.
Sedan  penslade jag på med decoupagelim för textil.
Priser på hjärtana finns under bilderna :D 


Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också


St ca 30 cm  pris : 79 kr + frakt 14 kr 

St ca 25 cm  pris : 59 kr + frakt 14 kr 

St ca 20 cm  pris : 49 kr + frakt 14 kr 

St ca 10 cm  pris : 39 kr + frakt 7 kr 

St ca 10 cm  pris : 39 kr + frakt 7 kr 

St ca 30 cm  pris : 79 kr + frakt 14 kr 


Kommentarer

  1. Jag blir så otroligt inspirerad av allt du gör, extra stort plus till till dig för att du delar med dig av din härliga kreativitet.
    Önskar dig en fortsatt trevlig sommar.
    Annika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla söta du :D :)
      Delar jätte gärna med mig så roligt att det kan inspirera andra :D
      Ha en jätte trevlig helg :D

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg