Tilda höst ängel med ett hjärta i famnen



Tilda höst ängel med ett hjärta i famnen

Hösten är här,
 så då tycker jag att det kan va lite fint med lite färg till det vita :D 
Hennes kläder är  i vitt och  beige bomulls tyg.
Dekorerade med beige bomulls   spets.
Över delen på Klänningen är  vit med söt liten beige krage.  kjolen är beige med spetskant ner till. 
Under klänningen har hon mamelucker med spetskant som mina flesta änglar får bära under sina klänningar.
Runt halsen har hon ett halsband med ett metall hjärta. 
Sött med långa flätor med vita rosetter i håret.
Söta små skor dekorerade med spets  och rosor.
Hon har knäveck, så hon kan sitta fint.
Bak till vid vingarna sitter det fast ett vitt sidenband för upp hängning.
Mönstret på kroppen är från en bok av Tone Finnangers,
 på Tilda änglar. 
Ängeln är ca 80 cm lång.

Denna ängel är såld
Om man vill beställa  en som henne så går det bra :D

Just nu så lägger jag inte ut Tilda änglar på Tradera.

Tilda ängel  Pris:500 kr + frakt 42 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också









Kommentarer

Populära inlägg