Änglavingar i juteväv med änglabild och röd ros fint till jul *shabby chic *



Änglavingar
 *shabby chic *

Nu har jag sytt upp mindre änglavingar i juteväv som jag har sytt större av tidigare.
Jag har sicksackat i hopp vingarna och fransat till kanterna, så att vingarna ser gamla ut,
 shabby chic stil.
Dom här små är ca 25 cm höga och ca 30 cm breda.
Har dekorerat dom med 
stryk på änglabild, jute snöre, ängel berlock, virkad spets, pärla och en röd ros.  
Vingarna är stoppade med vadd.

Ett par små änglavingar Pris: 125 kr + frakt 14 kr
Ett par stora änglavingar Pris: 250 kr + frakt 56 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också


                 
       



Kommentarer

Populära inlägg