Ett par röda juliga skridskor med förvaring








Röda juliga skridskor

Dom här skridskorna har en förvarings påse i skaftet,
 som mina vita som jag syr.
Dessa är sydda i rött bomulls tyg dekorerad med 
spets, pärlor, sidenband, ängel, dekoration i filt 
och små metall hjärtan.
Sko snörena  är i jute snöre.
skridskomedar i trä som är målade.
Fodrad med vitt flease tyg.
Ner till är strumpan stoppad med vadd,
Storlek höjd med meden ca 32 cm, 
fotlängden är 17 cm. 
Öppningen är ca 30 cm runt om.
djupet på påsen är ca 16 cm.

Ett par skridskor kostar  400 kr + 28  frakt

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.


kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också


Längre ner på sidan finns det ett kort på hur jag gjorde










Kommentarer

Populära inlägg