Tilda ballerina ängel med fjädervingar


Tilda ballerina ängel

Med långa bruna håret i en fläta med en söt liten sidenrosett.
 Hennes ballerina dress är i vitt bomulls tyg,
 dekorerad med resår spets runt ben öppningarna.
Hennes underkjol och byxor är i vitt bomulls tyg,
dekorerade med vit virkad bomulls spets i fållarna, 
Så får man inte glömma tyll kjolen som hör till  en ballerina.

På fötterna har hon små söta skor som är dekorerade med vitt sidenbands knytning och små rosor.
Runt halsen har hon ett hjärtan halsband.
Hon  har knäveck, så att hon kan  sitta fint.
Bak till vid vingarna sitter det fast ett vitt sidenband för upp hängning.

Mönstret på kroppen är från en bok av Tone Finnangers,
 på Tilda änglar. 
Hon är ca 80 cm lång.

En Tilda ballerina ängel  Pris: 400 kr + frakt 42 kr
Jag sam fraktar 

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.  
kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också




Kommentarer

Populära inlägg