Påsgömma/påspåse med spets och hjärta *shabby chic*


Påsgömma/påspåse


I den här  förvarar man alla  matkassar man släpar hem
och åter använder till annat bra. 
Då kan det va roligt att ha nått fint att förvara dom i under 
tiden :D 
Påsarna stoppas i  upp till och ta ut ner till. 
Storlek:
  Påsgömma/påspåse: 73 cm hög och 48 cm runt om.
Den är sydd i vitt bomulls tyg, 
på den har jag lagt spets tyg. 
Dekorerat med vit virkad bomulls spets, hjärta berlock, pärla och en liten sidenrosett.
Upp till är det ett sidenband som jag dragit igenom en spets som håller in öppningen när förvaringen hänger, 
( det blir då en upp hängnings ögla).
Ner till är det en resår som håller påsarna i men det går lätt att dra ut en påse.

Pris: 129 kr + frakt 28 kr

Jag sam fraktar

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig. 
 kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också




 

Kommentarer

Populära inlägg