Lampkjolar och kuddfodral med änglar och spets dekor *shabby chic *





Lampkjolar och kuddfodral 
med änglar och spets dekor 
*shabby chic *


Kuddfodralen är sydda i vitt bomullstyg. 
Bomullstyget  är inte helt kritvit som spetsen.
Jag har fodrat fodralet  med vit flease tyg.
Dekorerad med  spets och ängel broderi i vitt och rosa. 
Broderiet är broderat med maskinbroderi.
Omlott knäppning bak på kuddfodralet.
Passar   40 x 40 cm kudde

Lampkjolarna är sydda i samma bomullstyg
 som kuddfodralen, med samma broderi också.
Storlek: 25 cm hög och 78 cm bred.
Dragsko upp till med bomulls band, 
som man drar i hopp kjolen till önskad bredd upp till och knyter en rosett. 
Jag visar kjolen med en stomme som är 33 cm runt om.

Pris: kuddfodral  40 x 40 cm  149 kr + frakt  28 kr
Pris: Lampkjol  139 kr + frakt 14 kr 

finns även i min webb butik


Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också


Det går även bra att skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
  kickioskarsson@hotmail.com

så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

 












Kommentarer

Populära inlägg