Pölkuddfodral *Shabby chic*



Pölkudde Fodral
*Shabby chic

Dom kallas även för cylinder kuddfodral.
Dom är sydda i vitt bomulls tyg.
 (Inte kritvitt).
 Dom är fodrade med  flease tyg.
Jag har dekorerat kuddfodralen med sagenservetter. (decoupage teknik )
Har även vit virkad bomulls spets på.
Går att handtvätta ut och in. 
Kuddfodralen är
  60 cm runt om och  65 cm långa utan kudde i.
 Med kudde i så är dom ca 45 cm + ändarna. 
Det är bomulls kanaler i båda ändorna med bomullsband,
 för att dra i hopp kuddfodralet.
 Jag har rullat i hopp en 60 x 50 cm kudde i fodralen som är lätt stoppad.

pris på ett kuddfodral är 149 kr + frakt 28 kr

finns även i min webb butik


Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också


Det går även bra att skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig.
  kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.







Kommentarer

Populära inlägg