En Tilda ängel i grön 50 tals klänning :D


Tilda ängel i grönt

Den här ängeln har jag sytt till en som skulle ge den i present till sin dansande dotter.
Det skulle va en dans ängel  50 tal med grön klänning.
Den vart väl mottagen när hon kom fram :D
Har inte sytt nått 50 tal  förut så det va roligt att jag lyckades med det.
Hennes klänning har jag sytt i grovt grönt bomulls tyg, 
även rosett skärpet i samma tyg. 
Så fick hon en lite längre svart tyllkol som jag fålla med svart sidenband.
Hittade på nya skor med sidenband som jag tycker ser ut som finskor.

Här är en liten film med ängeln 












Kommentarer

  1. Hej! Pris på dina änglar....Finns hon i grön klänning och långt hår kvar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej
      Den gröna finns inte kvar.
      Har lite olika priser på änglar 👼
      Stora 80 cm kostar från 400 kr till 600 kr och mindre från 250 kr till 400 kr, man kan beställa en i sin egen stil om man vill

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg