Lavendelpåsar med spets och lavendel bild




Lavendelpåsar

Dom här söta påsarna har jag sytt i vitt bomullstyg, dekorerat dom med vitvirkad bomulls spets och en bild på lavendel från en servett.
Det är en dragsko med vitt sidenband upp till.
Jag har sytt dom så att det går att byta ut det lilla knytet med lavendel som jag stoppat i påsarna, (en matsked)
För att få påsen att se lite fluffiga ut så har jag även lagt i lite vadd.
Längre ner på sidan finns det lite bilder på hur jag gjorde dom :D
En påse är 13 x 10 cm 
Jag säljer dom i 2 pack

Pris: 129 kr + 7 kr i frakt
Jag sam fraktar

Skicka e post till mig om du vill beställa nåt av mig. 
 kickioskarsson@hotmail.com
så skickar jag betalnings upp gifter till dig.

kika gärna in i min webb butik
www.kickissyttnyttochnott.se

Har även annonser ute på Tradera
kika gärna in där också


 











Kommentarer

Populära inlägg